Reklamační řád
1. Všeobecná ustanovení
- Kupující je povinen se seznámit s reklamačním řádem a obchodními podmínkami a kupující bere na vědomí, že je povinen poskytnout prodávajícímu potřebnou součinnost nezbytnou pro vyřízení reklamace, v opačném případě se lhůty adekvátně prodlužují o čas, ve kterém kupující neposkytl požadovanou součinnost.
2. Záruční podmínky
- Při výběru zboží je nutné, aby zvolený druh a velikost výrobku přesně odpovídal potřebám zákazníka. Zákazník před zakoupením výrobku vezme v úvahu účel užití, provedení, materiálové složení a způsob ošetřování zboží. Pouze zboží dobře zvolené z hlediska funkčního, sortimentního a velikostního je předpokladem naplnění užitné hodnoty a účelu užití zboží.
- Po celou dobu užívání zakoupeného zboží je nutné, aby zákazník věnoval dostatečnou pozornost základním pravidlům užívání tohoto zboží. Zvláště je nutné zvážit všechny faktory nepříznivě ovlivňující plnou funkčnost a životnost výrobku, jako např.: nadměrnou intenzitu užívání výrobku, užívání výrobku k nevhodnému účelu, nedodržování doporučené nosnosti u daného výrobku a jeho přetěžování.
- Reklamační lhůta začíná běžet v den převzetí zboží a trvá 30 dnů.
-
Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.
3. Místo a způsob uplatnění reklamace
- Oznámení o zjištěných vadách včetně jejich stručného popisu je třeba učinit písemnou formou a přiložit spolu s kopií dokladu o zakoupení k reklamovanému zboží. Zásilku nezasílejte na dobírku. Takto zaslané zboží k reklamaci nebude přijato a prodlužuje se tím doba vyřízení reklamace.
- Neručíme za špatně zabalené zásilky vráceného nebo reklamovaného zboží zákazníkem.
- Zboží určené k reklamaci zasílejte prosím na adresu prodejny:
Novosady 1585, budova Coop, 769 01 Holešov - Zboží lze reklamovat i osobně na stejné adrese prodejny (Po-Pá 8.00-15:30 hod).
4. Lhůty pro uplatnění reklamace
- Právo z odpovědnosti za vady musí být uplatněno v záruční době. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem odmítnutí reklamace.
- Záruční doba je 24 měsíců a začíná běžet ode dne převzetí zboží.
- Pokud je výsledkem reklamačního řízení výměna reklamovaného zboží, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nového zboží.
- Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, pro kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet
Tento reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti od 9.5.2016 a je k dispozici na www.azrukavice.cz/reklamacni-rad. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.